BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

MaLaYsIa INdAh



Assalamualaikum
Saya tak tau la mcmana respon korang dgn lagu ni.Satu lagi,respon pihak berkuasa tentang lagu ni...Harap2 diorang wat tak kesah je laaa...sebab saya letak lagu ni hanya sekadar hiburan dan kenangan sahaja...lagipun korang juga yg minta sgt lagu ni kan....hehehehe tapi awal2 saya bagitau laaa .. quality audio lagu ni amat mengecewakan... saja x nak bagi yg high quality hehehehe...

3 ulasan:

emi nizam berkata...

apa yg pihak 'berkuasa' x puas hati dgn lagu ni ek? sdangkan xde unsur2 kutuk2 pon pon.. lag pula ia satu pujian kepada kemakmuran n kebertuahan malaysia.. dan kalu adanya ramalan ttg malaysia bakal jd madinah ke 2 tu pon rasanya x salah.. tang mana yg silap tuh? lain la lagu 'tika abuya pulang..' tu jelas sangat pemujaan (sdangkan xde apa pun).

AbuDarwisy berkata...

betul betul

Tanpa Nama berkata...

Macam rentak lagu Ma'had Ummah sekolah ana dulu kat Chemor... cuma liriknya ubah sikit-sikit