BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

BERKATA BENAR

Assalamualaikum..kali ni saya upload kan lagu yg agak lama juga,sekitar tahun 1990.waktu saya masih sekolah rendah..tapi lagu ni menampakkan pembaharuan dari nadamurni..Nadamurni menggunakan suara harmoni dan pelbagai..tanpa kompang.Vokalist utk lagu ni ialah Roseman.Hmmmm mana la si Roseman ni sekarang yerk..Adik dia nama Roslan.Diorang ni kalau tak silap orang Pahang...Apa2 pun moga kalian sentiasa sihat dan dirahmati,amin....

video

ANAK PEJUANG

Assalamualaikum.atas permintaan ramai saya upload kan lagu ni..tak tahu la kenapa ramai sgt yg email kat saya minta lagu ni..ada kenangan dgn lagu ni kot..apa apa pun,terimalah....ANAK PEJUANG...






video

KASIH SAYANG

ASSALAMUALAIKUM...hhmmmm korang mesti ingat lagi lagu ni...cuba klik!! pastu nyanyi ramai2 ye.Alaaaahhh mcm dulu2,lagu ni lah lagu siulan kita suatu masa dulu :)

haaaaa nyanyi ye..

video